Hosted VoIP bellen via internet
Altijd overal bellen en gebeld worden met uw eigen virtuele telefooncentrale in de cloud geeft u toegang tot ongekend veel functionaliteiten. Professionele keuzemenu’s, klantvriendelijke wachtrijsystemen, callcenterfuncties, de koppeling van vast naar mobiel, chats, video’s en conference calls. Dit is belangrijk voor de bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, productiviteit en professionalisering van uw bedrijf.
Zakelijke Telefooncentrale
Voice over IP (VoIP) is een technologie die het mogelijk maakt om spraak en multimedia over het internet te verzenden, in plaats van via traditionele telefoonlijnen. In plaats van geluiden als analoge signalen over koperen draden te sturen, zet VoIP uw stem om in digitale signalen die via het internet worden verstuurd. Dit maakt bellen veel flexibeler en vaak goedkoper, vooral voor langeafstandsgesprekken.
Versnel uw bedrijfsgroei met de IP-telefooncentrale van 3CX. Vertrouw niet alleen op telefoongesprekken, maar communiceer via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties. En dat allemaal met één client. U hoeft dus niet te wisselen tussen apps. Kies uit clients voor web, desktop en mobiel, of koppel eenvoudig een ondersteunde IP-telefoon.
VoIP in de Cloud
Geen speciale internetverbinding, dure telefoonlijnen of eigen telefooncentrale nodig. Een vast bedrag per maand.
Chat, WhatsApp, Videoconferenties
Verander websitebezoekers in kopers met live chat of vergader met videoconferenties.
VoIP toestel op kantoor
Op kantoor (of thuis) kunt u gebruik maken van een draadloos of bekabeld VoIP toestel. Alle gangbare merken worden ondersteunt.
Gebruik openingstijden
Bereikbaar zijn of juist even niet. Met automatische openingstijden spreekt u een bericht in of schakel je de beller door.
Slimme functies
Van doorschakelen bij geen gehoor tot slimme wachtrijen en keuzemenu's. Alle functies zijn inbegrepen in het basispakket.
Werkt op al je devices
Dankzij de cloud bent u altijd en overal bereikbaar. De VoIP centrale werkt op uw computer, laptop, tablet en smartphone.
Gebruiksvriendelijk, betaalbaar, in de cloud of lokaal geïnstalleerd
Werk waar u maar wilt en verbeter uw klantenservice aanzienlijk! De telefooncentrale van 3CX biedt een betaalbaar en zeer compleet PABX-systeem met functies zoals wachtrijen, ingebouwde webconferenties, live chat en social media messaging, dit allemaal in één systeem. Medewerkers kunnen zakelijke gesprekken voeren via hun eigen mobiel, zelfs wanneer ze niet op kantoor zijn.
3CX is een betaalbare oplossing vergeleken met traditionele telefooncentrales. U heeft geen kosten per gebruiker per maand, lage jaarkosten obv systeemgrootte. Het systeem groeit mee met uw bedrijf, u kunt eenvoudig extra lijnen of gebruikers toevoegen zonder ingrijpende wijzigingen aan de infrastructuur of kosten die er bij komen kijken. .
3CX kan geïntegreerd worden met Microsoft 365, Teams, CRM-systemen en andere bedrijfssoftware, waardoor klantgegevens gemakkelijk toegankelijk zijn tijdens gesprekken en de efficiëntie verhoogd wordt.
Dankzij cloudhosting opties is 3CX zeer betrouwbaar en biedt het continuïteit, zelfs in het geval van calamiteiten op locatie.
We hebben het al eerder benoemt, maar 3CX biedt een breed scala aan functies zoals wachtrijen, automatische beantwoording, voicemail naar e-mail, webconferenties, live chat en integratie met social media messaging. Dit alles helpt om de communicatie-ervaring voor zowel medewerkers als klanten te verbeteren.
Door de integratie van meerdere communicatiekanalen, zoals telefoon, chat en sociale media, kunnen klanten op hun voorkeurswijze contact opnemen, wat de klanttevredenheid verhoogt.